»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»Najvišja dovoljena marža po uredbi o regulaciji pogonskih goriv v Sloveniji je deset centov na liter, kar je najmanj v Evropski uniji in niti polovica povprečne marže v Uniji. Takšna marža ne pokriva stroškov zaposlenih, logistike, investicij in vzdrževanja ter absolutno ni dovolj za razvoj, še posebej v okviru zahtev po zelenem prehodu.«
»Marže pri naftnih derivatih ne pokrivajo stroškov poslovanja in so skoraj trikrat nižje od povprečja v Evropski uniji. Stroški podjetja rastejo, marže se nižajo, tu ni logike.«
»Če smo lahko na drugih Petrolovih trgih z maržami dokaj zadovoljni, v Sloveniji nikakor ne moremo biti. Vsi stroški naraščajo, pri maržah pa rasti ni.«
»Če smo lahko na drugih Petrolovih trgih z maržami dokaj zadovoljni, v Sloveniji nikakor ne moremo biti. Vsi stroški naraščajo, pri maržah pa rasti ni.«
»V Sloveniji imamo regulacijo cen, ki marže na nekatere naftne derivate postavlja na nesprejemljivo nizko raven, ki je obenem daleč najnižja v EU-ju. Tako določena regulirana marža ne zadošča za pokrivanje stroškov rednega poslovanja z gorivi in derivati ter posledično ogroža prilagajanje zahtevam evropskega zelenega dogovora.«
»Srbija spada v Evropsko unijo.«
»uspel znižati stroške in zvišati marže«
»Vstop Hrvaške v schengen je tudi v interesu Slovenije in Unije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju